Wednesday, March 4, 2009

28

Visele mele, se implinesc,
Cat bat din palme sau cat clipesc.
Respir iubire, mananc iubire,
Va dau la toti si va molipsesc.
Nimic in lume nu ma opreste,
Sa urlu tare 'sunt fericit!'
Nu-mi strigati ce sa fac,
Fiindca timpul i-un ac
Iar noi suntem ata din el!

Ziua cind te-am vazut
Inima mi s-a urcat in git,
Si n-a mai coborat,
Bate-acolo sus iar cand te sarut,
cinci batai in plus pe minut.

Nu mai vreau altceva,
Ochii verzi si parul tau mi-ajung.
Stai nu te mai misca!
Asta-i poza noastra, 28 februarie,
la metrou la gara ne iubiiiiim.

Numai pentru noi doi,
timpul sa se-opreasca intr-o joi.

Si sa il pacalim, sa-i dam drumul din nou,
si sa o ia din loc doar cand o fi sa ne despartim!

Lume cat te iubesc!
Suflletul mi-e bomba explodez!
Vise in mii de parti,
Vi le fac cadou, implinitile voi, visul meu il traiesc chiar acum.

No comments: