Wednesday, October 22, 2008

Sunt cine sunt datorita tuturor.

Sunt mama care crede in mine. Sunt gicu pe care stiu unde sa-l caut. Sunt toate etajele liftului meu. Sunt toti baietii pe care i-am sarutat si cei care vor urma. Sunt profesoara de fizica care a vrut sa ma pice si cea din clasa intai care mi-a dat curaj. Sunt toate numele de cod pentru baieti pe care le-am facut cu Ana. Sunt vara in care m-am imprietenit cu Budinca. Sunt toti oamenii pe care i-am cunoscut si cei pe care urmeaza sa-i cunosc. Sunt toate episoadele de Friends si Two and a Half Men pe care le-am vazut. Sunt prietena mea cea mai buna din clasa a2-a, Iris. Sunt toate emisiunile 'In gura presei' cu Mircea Badea pe care le-am urmarit. Sunt toate locurile in care am ras cu prietenii si cele in care le-am simtit lipsa. Sunt toate turele de szarvas pe care le-am facut cu gicu in cautarea divinitatilor. Sunt toate melodiile Coldplay si Maroon 5 pe care le-am fredonat. Sunt toti cei care m-au dezamagit si cei care m-au surprins placut. Sunt toti cei care m-au descurajat si cei care m-au sprijinit. Sunt cine sunt datorita tuturor.

No comments: