Tuesday, February 10, 2009

i was a dancer all along.

am chef de dans. am chef sa ascult o muzica nebuna. si sa ma misc cum simt. probabil putin exagerat. probabil foarte necontrolat. sa am parul desprins. sa il flutur pe ritmul muzicii. sa fiu imbracata cu o rochie simpla. care sa nu ma incurce. sa miros a parfum care imi place. ca la fiecare miscare sa ma incante urma lui. sa dansez cu ochii inchisi. si sa imi imaginez ca totul e cum vreau eu. sau poate, sa nu ma gandesc la ce e in jur. sa ma daruiesc total muzicii. poate nu e tocmai cel mai matur lucru de facut. dar eu asta vreau sa fac.
"when i trip on my feet
look at the ground
the words are
written in the dust
when i'm shaking my hips
look for the swing
the words are
written in the air"
- lykke li
si sa am acea senzatie. in care. stau jos. si deodata aud iesind din boxe melodia mea. a noastra. si a cui o mai fi. si ma ridic parca fara sa cuget. las muzica sa ma controleze. and the beat goes on...

1 comment:

VD said...

mai asteapta mama draga, pan pe 28 si o sa poti sa faci tot ce ai scris mai sus ;)