Sunday, February 8, 2009

in my head I paint a picture.

buna dimineata. desi e seara, parca tocmai ar fi inceput o noua zi. astazi am avut placerea de a simti primvara in jur. desi e doar 8 februarie, eu cred ca a venit primavara. cel putin pentru o zi, o saptamana, o luna, cat o fi. dupa cum imi e dat sa observ, nu prea mai am notiunea timpului. nu stiu de ce. sau poate stiu. ei bine, si ce ziceam, am simtit primavara in aer. de ce? pentru ca astazi, dupa ploaie, a iesit soarele. era ud pe jos. si cerul avea vreo 3 culori. albastru cat se poate de clar. portocaliul calm al apusului. si culoarea granitei dintre zi si seara. azi am vazut pentru prima data dupa un an acea lumina sincera a soarelui. care nu ascunde nimic. nici un nor. nici o ceata. perfect clar. parca razele sunt atat de puternice, ca abia vezi ce e in jur. ochii iti sclipesc. e atat de primavara, incat parca ti se vede in ochi reflectia unui copac plin de flori albe. pe atat de sincere ca si razele soarelui. primavara totul e sincer. e un nou inceput. daca esti pe faza, iti poti implini orice vis. parca primavara este ca melodia 18 ani de la vama veche. visele ti se implinesc cat bati din palme sau cat clipesti. respiri iubire, mananci iubire. nimic in lume nu te opreste sa urli tare 'sunt fericit!'. aceea o sa fie poza noastra. 28 februarie. in metrou, la gara. ne iubiiiiiiiiiim.

1 comment:

VD said...

foarte foarte...hmm..mi se pare sincer, scris din tot sufletul, frumos