Wednesday, February 24, 2010

dreams, dreams, of when we had just started things.



amintiri. stiti senzatia aia care te trazneste atunci cand asculti o anumita melodie? dintr-o anumita perioada? dintr-un anumit loc? cu o anumita persoana? mi se pare superba senzatia. si puterea ei e incredibila. doar un parfum, o melodie, un loc, un gust. sunt de ajuns sa te intoarca in trecut. in mijlocul unei povesti din trecut. in mijlocul unei trairi de mult apuse. mi se pare genial.

lumea spune ca ar trebui sa lasi in urma lucrurile care au luat sfarsit la un moment dat din diferite motive. eu nu inteleg chestia asta. a fost o perioada in trecut in care acel lucru te facea sa zambesti. sa te trezesti fericit, cu un scop. te imbracai pentru cineva. tot ce faceai, faceai pentru cineva. era cineva acolo langa tine, care te facea sa te simti complet. de ce sa uiti un sentiment atat de placut? oamenii tind sa se agate de aspectele negative ale unei amintiri, ale unei relatii terminate. si e pacat. in loc sa iti amintesti zi de zi ce lucru unic si frumos ti s-a intamplat, tu te gandesti la lucrurile urate care l-au oprit.

mie imi place sa ma gandesc ca la un anumit moment in trecut, era cineva care tinea in maini toata lumea mea. si tot ce faceam orbita in jurul lor. si nu pentru ca ei aveau control asupra acestui lucru, poate nici nu stiau. dar pentru ca in tot ce faceam, ii regaseam. si este o senzatie superba.

1 comment:

dE3a said...

minuuuunat!! <3<3 :*