Tuesday, February 23, 2010

ceva ce am visat acum multe nopti: cererea.

ei bine deci e fata asta, hai sa-i spunem mara. si e baiatul asta, sa zicem, matei. si ele sunt doua personaje care traiesc in mintea mea, noaptea. si mai de mult el a cerut-o in casatorie. si a fost cam asa:

odata ca niciodata, mara era la cursul de publicitate. si profesoara a venit la ea cu un buchet de flori albe si i-a spus sa se prezinte intr-un loc pentru ca tocmai a fost ceruta in casatorie de catre matei. mara a plecat, grabindu-se. trebuia sa ajunga la restaurantul picadilly de langa alba iulia. ajunsa acolo, a vazut ca toata lumea dansa pe terasa. era un fel de 'engagement party' asa. si il vede pe matei. matei o ia de solduri si o saruta.

ea ii spune, 'cum de te-ai hotarat tocmai acum sa faci asta?'
matei ii raspunde, 'pai am fost la o ghicitoare, care mi-a spus ca oricum ne casatoream peste 10 ani, si am zis, de ce sa asteptam atat?'


cadrul se indeparteaza, petrecerea continua, si cei doi incep sa danseze cu zambete pe fata.

No comments: